30.12.05

Negde treba ipak povući crtu...

Izjave godine

“Boravila sam među Srbima, jela sam iz srpskih tanjira, što znači da trovanje nije uzrok tegoba.”

Sanda Rašković-Ivić, predsednica Koordinacionog centra za Kosovo i Metohiju, iz bolesničke postelje na VMA odbacuje mogućnost da je otrovana prilikom posete KiM.

“Izvinjavam se što su mi odgovori preopširni, ali to je povezano sa mojim obrazovanjem.“
Bogoljub Karić


“Srbija će biti moderna zemlja, sa Srbima ili bez njih!”
Nenad Prokić, član Predsedništva LDP-a

“Nisam ja došao u Skupštinu da se svađam sa vama radikalima. Treba, znate, biti fin i lepo vaspitan.”
Velimir Ilić

“Ovde sam kao svoja na svome! Sebe za dvadeset godina vidim kao ministra za rad i socijalna pitanja.”
Jelena Karleuša

Vreme
Nin

8 comments:

Anonymous said...

hahah ma najjaca je od nese canka"ko ne jebe na vreme,drka dozivotno"
(za guvernera dinkica)
frojde,sta ucini???

Mishkin said...

Srecna Vi Nova Godina! Zivi bili pa se videli dogodine! Cheers!

Holly Rabbit said...

http://www.kurir-info.co.yu/dnevne-vesti/V-03-31122005.shtml

Enjoy.

Goxxy said...

Ahahaha, Karleuša, kukala nam majka!

E, odlične su ti, što ti kažu prijatelji - alal ti ćufte! :D

Mishkin said...

to ja rekoh, kakvi bre prijatelji ;)

natty said...

svejedno, bitno je kome je upućeno ;)

Mishkin said...

e znao sam da ces sad da se hvalis

Anonymous said...

This is very interesting site...
»

Member of The Internet Defense League