15.12.08

komplikacije

8 comments:

cicika said...

Hehehhe... talasne j-ne... Stvarno, svetlost :)

natty said...

... na kraju tunela :)

Nikola said...

Wow! Moćno. Tražim dozvolu da plagijarizujem ovu sliku na mom blogu!

natty said...

i ja sam ovo drpila odnekle o.O

Anonymous said...

Vest je super ukinut je huper...
jeeeeeeeeeee, crkni mali debeli(dimitrije voinov), i ostali urbani skrotumi(ana vuckovic oto(nesto) prezime, itd...)
Morao sam nedje da se olaksam:)
Izvini sto pisam po tvojoj kuci, no ziva bila i tako to sve sto ide uz to...

Anonymous said...

hihihi super

natty said...

de si I.P. (23)
sa geografskom širinom-dužinom menjaš nickove, ali razlika u sadržaju se. da tako kažem, ne oseti...

Mishkin said...

Što sam ja prestao da dolazim ovde :)

Member of The Internet Defense League