28.1.09

što u izlogu...

pošto se priča o mom uspehu na razgovoru za diplomski širi dosta brzo, potrudiću se da preteknem zle jezike odmah. situacija je sledeća: institut blizak fakultetu, šefica laboratorije, njena zamenica i ja, zategnuta atmosfera, obraćamo se jedna drugoj sa Vi (kapitalno v); i dolazi trenutak kada one ispituju šta je ono što me najviše interesuje, što je poprilično bitna stvar za budućeg mentora da zna, i ja, nakon 1s (ne više) oklevanja, izvalim - probiotici. sve bi to bilo super da se u tom trenutku ne nalazim u laboratoriji za hu-ma-nu molekularnu genetiku, koja sa prokariotima - šta ima gospođo - nema ništa. zajedničko.

nikad neću naučiti da prećutim kad je pametno.


kad sam ja u pitanju, šansa da tajno budem zaljubljena u nekoga je ravna nuli.
šta ću kad volim probiotike. probiotici su mi strava. oooooooooo probiotici. aleeeee aleeeee!
ali za rad na njima trenutno nema šanse, pa sam morala da napravim drugi izbor.
i nekom ludom srećom dobih to mesto, što se moglo naslutiti iz prethodnog posta.

druga stvar koju sam htela da pomenem je dokumentarac shake the devil off, i simpatična pesmica koju izvode i vernici sa sveštenikom u crkvi svetog avgustina u nju orleansu.
shake shake shake
shake the devil off
in the name of jesus
shake the devil off

za one koji me sretnu ovih dana, vrlo je verovatno da ću je izvesti... sve sa koreografijom... više puta... a verujem da ima prijatelja koji će početi da me izbegavaju jer sam ih smorila :D

držim palčeve da miljani mama i razredna odobre učešće na fed kupu... to bi mi ulepšalo vikend.

4 comments:

Anonymous said...

Zasto je Marko Zivic zmenio Dubravka u kvizu zdravo evropo, i zasto sad u kvizu ima publike??

Nikola said...

Ti ovo ozbiljno? Ja kazem: Shake shake shake- shake primitive belief systems off! In the name of Chtulhu, stop fucking indoctrinating little children! Shake shake shake.

natty said...

ne radi se o deci, nego o filmu, i ako ga pogledaš, biće ti jasnije...
i kamo sreće da sam ja pevala u crkvenom horu...
:D

Nikola said...

Hmm. Aj pogledacu pa javljam utiske.
Poz

Member of The Internet Defense League